dimecres, 4 de gener del 2012

Ja estic a punt!



Bé..... ja estic a punt de marxar... poques cosetes hauré d'afegir a la maleta demà al matí.. i dia de viatge!


La veritat és que amb això d'internet... ja treu emoció a les coses, però demà ens espera una verdadera gimkana fins a arribar a la meva habitació de la residència:


- Anar de l'aeroport (després d'haver fet escala a Oslo) a la residència, un cop allà he de buscar un edifici de fusta vermell amb gespa a la teulada on he d'obrir una caixa forta i treure la clau de la meva habitació, i acte seguit he de trobar el meu edifici on finalment espero poder descansar després d'un dia de novetats! haha


Demà us explicaré com ha anat tot!


Moltes gràcies i bona nitt!!


Una abraçada.

1 comentari:

  1. Ànims Cotet!!! et seguirem diariamente!!!
    fins la Tornada!!!

    Geri

    ResponElimina