dissabte, 14 de gener del 2012

Sweden mafia's!

Hola! Ara feia temps que no deia res.. en fi.. suposo que és difícil seguir amb aquestes coses, però aquí estic.. tornant a escriure!
Avui toca explicar el mini viatge a suècia per comprar alcohol i carn! Com són aquests noruegs que et porten gratuïtament a suècia a un supermercat per comprar coses més barates. El primer punt graciós és que la companyia que ho fa es diu Nabobussen... 
Després el conductor semblava més un pilot d'avió, ja que un cop al bus ens va explicar tot el funcionament de les compres i altres coses.. un tio amb molta "xispa".
Un cop al supermercat et dónen una horeta per comprar tot el que puguis... és una mena de bogeria.. però si tens clar el que busques pots acabar bastant més aviat.
Què més, abans d'ahir vam experimentar la primera festa a Trodnheim a una discoteca que es diu Downtown (cada dijous les discotèques son gratuïtes) i on vam poder observar les conductes dels noruegs. Són gent que de festa no ténen massa control de la beguda i normalment es passen de la ratlla... però igualment tampoc fan gaires gamberrades, és a dir, fins i tot beguts són civilitzats!
Ahir, després de la festeta (que va acabar a les 2:30 que és la hora màxima a noruega) vaig anar a la universitat a treballar per un projecte, vaig dinar i al vespre vaig anar a provar una classe de capoeira. Dius... capoeira? a Noreuga? de veritat? Doncs sí. Són una gent molt maca i en saben força... i per començar vaig estar 2:30 hores fent exercici al que no estic gens acostumat... conseqüències? Avui gairebé no em puc moure! Però he promès que seguiré anant a totes les classes.. en realitat em va agradar molt!
I res... aquesta nit ens han convidat a una festa a casa d'una de la classe. Una festa 100% noruega a casa d'uns noruegs. Serà divertit espero! Si més no, serà curiós.
En fi.. penso que per avui ja n'hi ha prou! 
Martí.

1 comentari:

  1. Ja veig que estàs ben abaptat. M'agrada molt llegir les teves aventures a terres Noruegues. Com va el fred? Trobes a faltar el sol? molts petons
    M V

    ResponElimina